1) Login. 2) Nederst på siden Opdater profil, tryk blå knap "Bliv medlem for 2023" og betal kontingentet (kr. 50) jf. vejledningen.
Du behøver ikke være medlem på forhånd, men deltagelse i foreningens kræver at du er medlem. Hvis ikke du er meldt ind i forvejen, vil vi automatisk melde dig ind. Alle er velkomne, og medlemsskabet giver rabat på 50 kr. for deltagelse i alle events. Dermed koster det dig ikke som sådan noget at være medlem, og deltager du i mere end et enkelt event sparer du penge. HLPF er en frivillig forening uden kommercielle interesser, så medlemsskabet minder mest om at være medlem af din lokale fodboldklub - det er ikke lige som at være medlem af en "kundeklub" hos et firma der vil sælge dig varer.
Organisationer og enkeltpersoner, der ønsker at bidrage til eller sponsorer gennemførsel og udvikling af Danmarks hyggeligste LAN-event, kan kontakte bestyrelsen på bestyrelsen@HLPF.dk eller mob 3070 2233.
Køb billet HER. HLPF-medlemmer og alumns inviteres 15. juli. Tilmeldingen lukker 10. oktober. Dørsalg af evt. overskydende billetter mod ekstragebyr fra 18. oktober kl. 12:00.
Spørg dine venner hvilke pladser de har reserveret, og reserver en plads i nærheden. Køb af min. 10 billetter på én gang kan ske pr. email til bestyrelsen@HLPF.dk.
HLParty er populært blandt unge og voksne i alderen 16-35, der kan tage ansvar for sig selv. Børn under 13 skal være tilmeldt af og deltage sammen med en voksen værge.
Du forpligter dig til at overholde disse regler.
Der arrangeres typisk turneringer og konkurrencer i Counter Strike, Fortnite, Valorant, LoL og/eller hvad der nu opstår stemning for undervejs, og som de turneringsansvarlige kan administrere. Jf. reglerne forbeholder HLPF sig ret til at tilpasse præmier mm. på ethvert givet tidspunkt.
Nej! HLParty arrangeres af den folkeoplysende non-profit forening HLPF. Et evt .overskud fra HLParty events vil gå til anskaffelse og vedligehold af udstyr for at kunne afvikle (større) events i fremtiden.
HLPF sender er ikke en kommerciel virksomhed og sender aldrig reklamer for produkter eller lign. til dig. Og som frivillig forening håber vi selvfølgelig at du aldrig tænker på mails fra os som "spam". Men når foreningen opretter nye events sender vi invitationer ud, lige som vi f.eks. gør det ved indkaldelse til generalforsamling mm. Hvis du ikke ønsker at modtage e-mails fra os kan du gøre det på to måder.
Den første måde er, at logge ind på hjemmesiden, og trykke på knappen "Ret min profil" i øverste højre hjørne. På din profil side fjerner du herefter krydset i krydsboksen "Nyhedsbrev". Efter dette vil du ikke længere modtage informationer om nye events.
Den anden måde er at sende en e-mail til "support@hlparty.dk" hvor du oplyser at du ønsker at blive fjernet fra mail listen. For at undgå misbrug skal du skrive fra den adresse du ønsker fjernet. Muligheden for at skrive til os er indført fordi det skal være nemt at blive fjernet fra listen også hvis du f.eks. har glemt hvad din brugerkonto hedder, eller har mistet adgangskoden.
Svaret er enkelt: fordi det giver den absolut bedste sikkerhed for dig som bruger.
Det lidt længere svar er, at det er super svært at lave sikre IT systemer, og som frivillig forening har vi ikke ekspertisen til at programmere eller vedligeholde den slags selv. Ved at lade en ekstern part, som f.eks. Steam eller Discord, stå for log-in processen kan vi "aflaste os" ved at lade dem om at klare alt det svære. Selve processen er sikker for dig, fordi vi ikke gemmer hverken dit brugernavn eller password til de eksterne tjenester - vi skal kun gemme en unik nøgle der viser at din konto hos os hænger sammen med din konto hos dem. Det er den bedste måde at lave et sikkert system på.